/21531/Produktentwicklung.html

Productontwikkeling

International Innovation Company maakt gebruik van een ontwikkelingsmodel voor nieuwe producten, de Turbo genaamd. Dit ontwikkelingsmodel representeert een dynamische workflow dat ervoor zorgt dat verschillende afdelingen op hetzelfde moment aan een project kunnen werken. Door het aanbieden van de benodigde informatie aan elke afdeling, kunnen de juiste keuzes over de ontwikkeling van het product gemaakt worden in elke fase van het proces. Door bijvoorbeeld de afdelingen Logistiek en Design samen te laten werken aan hetzelfde project, kunnen beiden de wensen op elkaar afstemmen over het product. Dit zorgt ervoor dat Logistiek al weet hoeveel producten er op een pallet passen ten behoeve van transport, terwijl Design nog bezig is met beslissingen over kleurgebruik. Ondertussen kan de Engineering afdeling in de gaten houden dat de ideeën technisch nog steeds uitvoerbaar zijn.


Door samen te werken met externe designers zal de productontwikkeling van International Innovation Company niet worden belemmerd door een mogelijk capaciteitsprobleem. Dit zorgt ervoor dat we onze Turbo altijd optimaal kunnen laten draaien en onze designers zich kunnen blijven richten op specifieke projecten. Op deze manier kunnen we onze designers inzetten op die producten waarbij we optimaal gebruik maken van hun creativiteit. Dit zorgt er niet alleen voor dat de kwaliteit van onze producten verhoogd, ook het aantal productintroducties dat elk jaar wordt gelanceerd verhoogd.


Het combineren van de Consumentenservice met Kwaliteitscontrole, zorgt ervoor dat International Innovation Company haar producten indien nodig kan verbeteren. Suggesties van gebruikers worden onderzocht door de afdeling R&D en geïmplementeerd wanneer ze waardevol blijken te zijn. Het verfijnen van producten kan soms zelfs leiden tot nieuwe patenten, wat International Innovation Company helpt in de constante strijd tegen illegale kopieën van haar producten. Het bekendste voorbeeld is de Wine Saver Concerto. Door een “click” toe te voegen aan de pomp dat de gebruiker waarschuwt wanneer het optimale vacuüm is bereikt, hebben we niet alleen het product verbeterd, het patent kon ook met 20 jaar worden verlengd waardoor we de competitie voorblijven. Innovatief zijn houdt ook in dat International Innovation Company in staat moet zijn te leren en te verbeteren.nal Innovation Company is gespecialiseerd in het ontwikkelen van producten voor derden. Op zoek naar innovatie om uw omzet te verhogen? Neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.

Met 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van consumentenproducten is International Innovation Company met recht een innovatief bedrijf te noemen. Het familiebedrijf kan het beste worden omschreven als een bedrijf dat de gehele weg van een idee tot product beheert. Samen met een team van designers wordt er gekeken naar de kansen om de verkopen van uw bedrijf een boost te geven met behulp van speciaal op maat gemaakte producten. Hoe wij u helpen de concurrentie voor te blijven De intern gefaciliteerde designafdeling van International Innovation Company is gespecialiseerd in het ontwikkelen van producten voor derden. Op zoek naar innovatie om uw omzet te verhogen? Neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.